یاتوجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مخاطبین این رویداد، اینوتکس 2021 در فضایی باز و با رعایت استانداردهای ویژه ای در طراحی پلان های نمایشگاهی و ساخت غرفه ها  شد به گونه ای که بتوان حضور مخاطبان را در شرایط ایمن و با حفظ فاصله گذاری اجتماعی مقدور ساخت.

اینوتکس 2021 این بار به شیوه ای جدید و نوآورانه و به صورت ترکیبی از بخش های حضوری و مجازی در فضایی باز واقع در ناحیه نوآوری پردیس برگزار شد

سیواپ یکی از مبزیانان این رویداد افتخار این را داشت با حضور معاون اول رئیس جمهور و جمعی از مقامات بلند پایه دولتی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری از محصول جدبد سیواپ (گجت_مراقبتی_هوشمند_سالمندان ) را باتوجه به نیازی که از سمت خانواده های عزیزان سالمند دیده میشد، اینبار با کارکرد متفاوت تری، نسیت یه محصولات گذشته و باقابلیت استفاده از طریق وایفا رونمایی و عرضه شد. مفتخریم که توانستیم گامی عظیم در راستای مشکلات عدیده ای که بر دوش خانواده های سالمندان یوده برداریم.

به مناسبت رونمایی از این محصول جدید که با توجه به بازخوردهای مشتریان عزیز تولید و ارائه گردیده است قیمت افتتاحیه 50 هزار تومان با تخفیف خدمت شما عزیزان تقدیم می گردد.

در حالی که اینوتکس 2020 به صورت مجازی میزبان بیش از 400+ شرکت و استارتاپ و بیش از 20000+ بازدیدکننده ی آنلاین بود.

رویداد استیج در سه روز 28، 29 و 30 اردیبهشت از ساعت 10 الی 18 میزبان مخاطبین خواهد بود و رویداد در 7 محور کلی با عناوین “تفکر خلاق و تفکر کارآفرین”، “رهبری و ایجاد تغییر در پارادایم‌های ذهنی”، “ساخت یک اقتصاد موفق در کشور”، “تحریم و جهانی شدن کسب‌وکارها”، “محیط زیست و توسعه پایدار”، “مسئولیت اجتماعی کسب‌وکارها” و “چالش‌های اکوسیستم” برگزار می‌شود.

متاسفانه سالمندان گرامی مجبورند ساعت های طولانی در تنهایی به سر ببرند. این یعنی اینکه در صورت بروز سانحه برای ایشان، تاخیر در اطلاع به خانواده و مراکز امدادی موجب خسارات جبران ناپذیری روی سلامت ایشان و مشکلات متعدد برای خانواده ها می شود.

این روزها  اکثر ما یک مودم وایفای در منزل داریم تا بحال فکر کردید همین مودم وایفای می تواند در مواقع اضطراری به کمک گجت وایفای سیواپ جان سالمند عزیز شما را نجات دهد؟

گردنبند سبک  وایفای سیواپ به راحتی به مودم وایفای منزل یا هات اسپات گوشی سالمند عزیز شما متصل می شود و در صورت بروز موارد اضطراری، کافیست سالمند دکمه روی گجت را فشار دهد تا در کسری از ثانیه با شماره تلفن های تنظیم شده بصورت خودکار تماس گرفته شود و به شما اعلام نماید سالمند شما در خطر است.

این گجت بسیار کم  مصرف بوده و باطری قابل شارژ با USB آن تا یک هفته نیاز به شارژ ندارد.

حتی اگر تلفن شما هم در دسترس نباشد، سروییس نگهبان 24 ساعته سیواپ پس از درخواست کمک سالمند با ایشان تماس می گیرد و علاوه بر اقدامات اولیه امداد در صورت نیاز به اورژانس خبر خواهد داد.

سیواپ، اپلیکیشن مراقبت از سالمندان تنهاست. در این راستا ما سرویس هایی متناسب با نیاز این عزیزان طراحی و اجرا می نمائیم. برای آگاهی از سرویس های ما به فروشگاه ما مراجعه نمائید.

افتخار می کنیم اولین و تنها ارائه دهنده خدمات مراقبتی به سالمندان با فناوریهای نوین هستیم و به کیفیت خدمات خود می بالیم.

سالمندان، سرمایه های معنوی هر جامعه ای هستند و وظیفه تک تک افراد جامعه، مراقبت از این عزیزان است. سیواپ مفتخر است راهکارهای نوینی در آینده نزدیک به محصولات خود اضافه خواهد نمود تا با استفاده از تکنولوژی اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی، یک ابزار کامل کنترل سلامت برای این عزیزان فراهم نماید. تمام تلاش ما رفع نگرانی خانواده ها در نگهداری از سالمندان عزیز می باشد

سپاس از برگزارکنندگان این رویداد و پارک فناوری پردیس، که صاحب امتیاز این نمایشگاه بوده، همچنین دبیرخانه این نمایشگاه و خانوادهای سالمندان عزیزی که مثل همیشه به ما انرژی دوچندان مبدن  و همراه ما هستند تا رسالت خود را به سالمندان و فرزانگان عزیز هرچه بیشتر ارائه دهیم .

 

نویسنده

saveadminapp

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *